Våre retningslinjer for retur utgjør en del av, og må leses i sammenheng med, våre salgsvilkår. Vi forbeholder oss retten til å endre denne returpolicyen når som helst.

Vi vil at alle er fornøyde med produktene våre.  Hvis du trenger å sende tilbake en bestilling, så prøver vi å hjelpe deg så godt vi kan.   Send oss en e-post (contact@nymenordic.no) eller ring oss på 92089941, så hjelper vi deg.

Våre retningslinjer for retur

Vennligst sjekk varen din så snart som mulig etter at du har mottatt den. Hvis du ønsker å returnere varen, vennligst kontakt oss via e-post (contact@nymenordic.no) og et medlem av vårt team vil gi deg de neste trinnene. Du har 30 dager på deg til å returnere bestillingen din i henhold til vår 30-dagers returperiode, som starter dagen etter at du mottok varen. Alle varer skal returneres ubrukte og i originalemballasjen, alle sikkerhetsplomber må være intakte. Det er kundens ansvar å sørge for at produktet kommer tilbake til returadressen vår. En refusjon kan ikke behandles for varer som ikke kommer frem.

Eventuelle refusjonsforespørsler som vi mottar når en kunde har prøvd produktet vårt og senere er misfornøyd med produktet på grunn av personlige smakspreferanser eller andre bekymringer, vil ikke kunne motta refusjon på bestillingen sin på grunn av at produktet vårt er et kosttilskudd. .

Skadede eller defekte gjenstander 

Vennligst godta våre unnskyldninger hvis du har mottatt en vare som er skadet eller
defekt. Ta kontakt med oss contact@nymenordic.no så raskt som mulig
mulig etter å ha oppdaget feilen eller skaden, og vi vil gi råd om hva vi skal gjøre videre. Våre retningslinjer for retur for defekte varer opprettholder dine lovfestede rettigheter. 

Gjenstand ikke mottatt 

I det sjeldne tilfellet at du ikke mottar varen din, vennligst ta kontakt via e-post
contact@nymenordic.no et medlem av vårt team hjelper deg gjerne. Du må informere oss innen 21 dager etter å ha mottatt en e-post fra oss som bekrefter at varen din er sendt.

Dine lovfestede rettigheter

Våre retningslinjer for retur påvirker ikke dine lovbestemte rettigheter. Hva du skal gjøre for å returnere varen din til oss.

Det er enkelt å returnere varen.

  1. Kontakt oss på contact@nymenordic.no med dine opplysninger,
    inkludert ordrenummeret ditt, varen du returnerer og årsaken til
    komme tilbake.
  2. Vi vil da gi deg et unikt returautorisasjonsnummer.
    Vennligst skriv dette nummeret tydelig på utsiden av esken du returnerer
    og send boksen til:

NYME Nordic 
c/o Direct House Oslo AS, Industriveien 2, 1481 Hagan, Norge


3. Ved posting, vennligst skaff et bevis på porto fra postkontoret. Bevis
porto er gratis, og uten den kan vi kanskje ikke behandle refusjonen din
eller erstatning i det sjeldne tilfellet at varen din går tapt under transport. Enhver vare
du har akseptert og deretter returnert er ditt ansvar inntil den når
vårt lager. Sørg derfor for at du sender varen tilbake til oss
ved hjelp av en leveringstjeneste som forsikrer deg for verdien av varene. 

Hva vi skal gjøre videre 

Alle produkter som returneres til oss kontrolleres av vår returavdeling. Hvis du er
har rett til refusjon, så refunderer vi prisen på varen din. Returer er vanligvis
behandles innen 7 virkedager etter mottak av en kansellert bestilling, og senest
innen 30 dager etter mottak. Vi refunderer det opprinnelige kreditt-/debetkortet/PayPal
konto som ble brukt til å kjøpe varen. 

Retur av erstatningsvare 

Hvis en vare du bestilte ble funnet å være defekt og vi erstattet den, har du
rett til å kansellere bestillingen din med hensyn til erstatningsproduktet innen 7 arbeid
dager fra dagen etter at du mottok erstatningsvaren og mottar en
refusjon. 

Kostnad for å returnere varer 

Vær oppmerksom på at vi ikke refunderer porto for varer som viser seg å fungere godt
rekkefølge.

Klager

Hvis du ikke er fornøyd med måten vi har håndtert returen på,
utskifting eller reparasjon av en vare, beklager vi.

Kontakt oss via e-post, så prøver vi å hjelpe deg så godt vi kan.
contact@nymenordic.no